DENEME

DENEME
DEME

Perşembe, Mayıs 24

BENDE BÖYLE İSTEMEDİM

ÖNCELİKLE 8 AYDIR BUGÜNE GELENE KADAR DESTEK VE KÖSTEK OLAN TÜM KİŞİLERE TESEKKÜR EDİYORUM.HEPSİNİN AYRI AYRI YERİ OLDU BU YASAMIMDA.HEPSİNİN TAKTİRİ VERİLECEKTİR.

Bunca ay boyunca kabuk değiştirmek zor oldu.Kimine göre riskti ama ben derimki kaplumbağa bile o çelik zırhına rağmen ilerlemk için risk almalı ve o zayıf kafasını ve ayaklarını dısarı cıkarmaladır.Aldık riski bir kaplumbağa hızıyla.Ama kolay olmadı kabuk değiştirmek DEĞİŞİMDE İNCE ZARLA zor oldu tam yeni iken o kalın kabuktan sıyrılmışken.Delmek isteyen zedeleyen oldu tabiii.
GEÇİŞTİRDİK NEYSEKİ COK ZARAR GÖRMEDEN ZAMANI YADA .Şimdi bekliyorum aslında saldırında göreyim götünüzü.Kötünün iyisini almama rağmenBu durumda daha cok hırsım var çooook.Daha çok küfretmek istiyorum çoook.
Ama burada değil yüzlerine karşı.
Bilinizki işenecek yüzünüze rüzgara karşı tazikle.

9 yorum:

skoer dedi ki...

Dağılın ulen.

an(ı)lık dedi ki...

kim tutar seni.benim de fena sövesim var ama yakıştıramıyorum kendime hak ediyorlar ama

Orcrist dedi ki...

sövecekler sıraya girsin gün didinin günüdür...

Adsız dedi ki...

sövmeden
dövmeden
didi
bir tazyik olmalı

pass dedi ki...

heheyttt didi! boşuna mı dedik anti-kahraman die. bişi bildikliğimiz var bizim de şunun şuracığında.
onca kaba insan doldurmuş kafamızın içini..küfret ve şiddete meyletmekte elini yavaş tutma.ne geldiyse hep bu lafları içimizde tutup, kafamızın içinde boktan insanlara altın taçlar giydirmekten, yanlış yerlerde yanlış kişilere patlamaktan geldi.lütfen adresi şaşırmadan tazyikle....

DArThDiDi dedi ki...

İstediklerinin bu olduğunu kabullenmek için cok da acı cekildiği gerçek. halbuki ne kolaydır sktir git demek.Damarına basıldıkça herzaman sadece uyarıda bulunmak.Kabullenmek zaman vermek halinden anlamak.mak mak mek mek...
fikir tartışalım kişi tartışmayalım kırmayalım açıklayalım ...
burda bile uzatıyoruz daha alışılmamış demekki.
reel dünyayı görmek istemedik senelerce.
sadece hızlıbir giriş yaptık songünlerde.

Adsız dedi ki...

ne oldu bizim, büyük emeklerle kurduğumuz güzelim saçma dünyalarımıza, her birimiz herbirimizi saçmalıklarıyla sevdik, büyüttük. sen ki bu zamana kadar tanıdığım en yüreği kocaman, sahiplenmeyi seven, asla kaba olmayacak adam didi. yapmayın, sahip olduğumuz şeyi kaybetmeyin.
aartık yaşlandım, yüreğim kaldırmıyor bu kadar üzüntüyü, beni buralarda ayakta tutan şey kocaman bir dünyamın oluşu, biryerlerde beni bekleyen bir bütünün oluşu. hayal kırıklığı yaşatmayın, artık dayanamıyorum. parçalatmayın kendinizi.

DArThDiDi dedi ki...

ok yaydan ,insan zıvanadan çıkınca dönüşü olmuyor ki.

Orcrist dedi ki...

kimseye bişe olduğu yok, terasımız yok sadece :)