DENEME

DENEME
DEME

Cuma, Mart 30

MÜZİK OLAYI

Son zamanlarda bloğuma müzik gömememe(amla erotik oldu) sinirim bu adrese tasınmama sebep oldu diyebilirm.Fazla uzatmadan sabırsızlanan kirpinin pasını karsılayıvereyim.(bu kelimenin anlamı nedir yahu)
becilmisiniz hem bencil hem kirpimisin ama ben senin yazılarındaki düşünceleri beynimin içindeki kirpi dikenleriyle birleştirerek okumaya alıştım galiba.Yorumların uzayıp gitmesinden anlaşılan da cok kişi alıştı.bencılmısın cok bılemem ama ben seni hep antalyadan yazıyorsun gibi okudum.Resimlerin için görselliği fazla seçim yapmanda hoşuma gitmiyor değil.
bir de vitaminlerini düzgün yazarsan ne güzel olacak...
pas metemorfoz pas

yatay düşey...

10 yorum:

Adsız dedi ki...

tüm pas-ları üstüme alınıyorum, beni çağırıyorlar sanyorum,her seferinde arkamı dönüp bakıyorum..ben deli değilim "doktor" da biliyor :P

Adsız dedi ki...

bir de turuncu üstüne kırmızı gözü yorar iyi değildir, kontras yapmak gerek, böyle öğretti resim öğretmenlerimiz.lakin bencilkirpi için yaptınız bunu zannımca :)

asuahua dedi ki...

portakal gibin olmuşsun be yauww :))

DArThDiDi dedi ki...

bencilkirpi istedi doğru tespit, isteği geçsin sıradaki rengi sen belirle...

Adsız dedi ki...

beyaz olsun ya da siyah. daha ne istenir ki böyle bir rengin üstüne :)

asuahua dedi ki...

bence zaten süper renk..değiştirmen için diildi yorum mevzusu..ağız sulandırıcı olmuş..votka-portakal geldi aklıma direkt..
"Kırmızıdan sonraki en sıcak renktir. Onun kadar olmasa da hareketli, dinamik, dikkat çekici, çarpıcı bir renktir. Kırmızıdan farklı olarak insanı tedirgin, rahatsız eden bir yanı yoktur. Kırmızıya göre daha yumuşak, daha iç açıcı, daha hoş bir renktir. İnsanda coşku ve canlılık duyguları uyandırır, moral yükselticidir."
"rahatlatır, romantikleştirir."
süper yani..
saygılar :)

DArThDiDi dedi ki...

anam ne yapmışım ben

Adsız dedi ki...

süper olmuş didi değiştirme
vitaminlerimi sen yaz istersen :))

Adsız dedi ki...

Bence de iyi olmuş Didi, kan portakal gibi, hakkaten bişiler katıp içesi geliyo insanın, bu saatte bile.Sağlığına!:)

DArThDiDi dedi ki...

vitaminlerin de ki harf hatasından bahsetmiştim aslen,nasılsa ortak kullanıyoruz vitaminleri diyorum birde