DENEME

DENEME
DEME

Cuma, Mart 30

DEĞİŞTİRMEK


darthdidi.wordpress.com olarak eklendiğim arkadaşlar heyy size diyorum benim için ufak bir zaman ayırıp verdiğiniz linklerinizde bu adresi düzenlermisiniz. hayır sayfanızdan kendi bloğuma giremiyorum bişey değil. aklakara sözüm sana değil sen önce su seyehat fotolarını gönder please..

danubsky sana nedesem aile içi zıtlığın bu kadarı.sessizliğin ses getirdiği sahıs. 30 sene sonra görsem,arkadaşlığıma kaldığım yerden devam edebileceğim bir dost.metemorfoz sana bir tekila borçlandım sanırım bu tanıştırma için.
hatta geleyim yakında beraber içelim.blogla ilgili direkt renklerin de sessiz kalıyor belkide özdeşliyor.ben tekilada kaldım yalnız olmeca mı olsa.

pas pass pas

yatay düşey

5 yorum:

Adsız dedi ki...

buyrun diididi, bana mı seslediniz?

DArThDiDi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

sırf rengine kalsa her daim gelesim olacak didi süper ötesi(sin)

Adsız dedi ki...

Sessizliği dinleyenlere, karanlığı kurcalayanlara selam. Beni cidden çok onurlandırdın Didi, sağol.

DArThDiDi dedi ki...

onurun benim gururum doğru olana ne söylenir.Arayı fazla acmayalım yeter.